mandag den 2. december 2013

Jule-bucketlist

Nu er det allerede blevet d. 2 december - jeg synes tiden flyver afsted. Hvis du læste med her på bloggen i september, så så du måske den efterårs-bucketlist, som jeg lavede over nogle af de hyggelige efterårs-ting, jeg gerne ville finde tid til. Jeg nåede ikke alt på den liste, men rigtig meget af det - og jeg synes, at det var en god inspirationskilde, der gjorde at jeg huskede at få en masse hyggelige ting sneget ind i kalenderen :)

Derfor har jeg besluttet også at lave en jule-bucketlist - for at holde styr på alle de dejlige ting, der gør december så hyggelig og for ikke at glemme noget - og også lidt fordi, det er smadder hyggeligt at planlægge ens juleforberedelser. Dog fik jeg ikke plads til det hele på listen - men jeg har alligevel altid så mange ting, jeg gerne vil nå i december og der er aldrig tid nok til det hele - så det jeg ikke når i år, det må blive næste år :)
Her får du min jule-bucketlist - hvad er på din december-hyggeliste?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar