tirsdag den 31. december 2013

Et tilbageblik på 2013

Jeg startede min blog i midten af september i år og jeg kan derfor nu på årets sidste dag se tilbage på knap 4 måneder med masser af hækling, bagning og hygge. 


Jeg glæder mig til at se hvad 2014 bringer og ikke mindst til at fortsætte med at blogge om alle de bage og hækleprojekter, som jeg glæder mig til at kaste mig over. Jeg ved allerede nu, at det første hækleprojekt i 2014 bliver et stort farverigt tæppe, som skal hækles af nogle af mine mange rester af garn fra diverse andre projekter. Jeg trænger gevaldigt til at få ryddet op i alt mit garn (så jeg kan købe nyt...) og tænkte, at en frisk start på et nyt år passende kunne kædes sammen med at få bugt med mit garn-lager :) Så det kommer der snart et blogindlæg om. Derudover glæder jeg mig også til endelig at kunne vise mit Breaking Bad tæppe frem - det er nemlig blevet færdigt henover julen.

Rigtig godt nytår :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar