fredag den 29. november 2013

Julefilm

Nu er det lige før, vi er i december måned - og jeg glæder mig :) Jeg er en af dem, der ikke kan få nok af jul og synes, at det er helt ok, at Netto starter med at sælge juleting i oktober. Jeg er allerede startet med julemusikken - desværre deler min bedre halvdel ikke min begejstring for den slags musik...meget ubegribeligt - og i dag eller i morgen (alt efter hvornår der lige er tid), så kommer julepynten frem :) 



En fast bestanddel af min jul er også de klassiske julefilm, som skal ses hvert år i december - for at det ligesom kan blive rigtig jul. Jeg har mine faste favoritter - og sidste år sneg der sig en ny på den liste, da kæresten for første gang holdt jul i Danmark. Jeg må indrømme, at jeg aldrig før havde set The Grinch, men det kom jeg til og nu er det en ny julefilm, der skal ses. Derudover må jeg erkende, at jeg også har en svaghed for alle de andre julefilm, der bliver vist på tv i december - der er bare noget virkeligt hyggeligt over film med masser af sne og hygge og en kærlighedshistorie, man ved ender godt - for det er jo en julefilm :)

For at være en smule mere jule-neurotisk, så har jeg også nogle yndlings-julefilm, som jeg synes passer så fint til juledagene - altså efter d. 24. Jeg har samlet en liste over mine yndlings-julefilm og jeg vil meget gerne høre dine favoritter og måske få ideer til nye film, der skal med på listen :)



2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, det er rigtigt - den er også god :) Kom også til at tænke på The Holiday!

      Slet