lørdag den 2. november 2013

Græskarsuppe



En ting der har sneget sig ind i mit liv siden jeg mødte min kæreste, er græskarsuppe. Hans mor har altid lavet det og det er hendes opskrift, jeg også bruger. Jeg bruger normalt altid butternut græskar - men det er nu mest bare fordi de var til at få alle vegne, da jeg boede i Sydafrika. Du kan sagtens bruge andre slags hvis du vil det. Der er så meget fokus på græskar på denne årstid - så jeg tror det er derfor suppen også er blevet en fast efterårs-spise - men egentlig er det noget jeg normalt laver på alle tider af året. 
Jeg foretrækker min græskarsuppe med lidt chili i og bacon og godt brød ved siden af. Nogen putter også kanel eller ingefær i - gør lige det du har lyst til :)
Opskriften får du her:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar