onsdag den 16. oktober 2013

Vaniliesukker


Jeg er ret sikker på, at vanilie er mit yndlings-'krydderi' - jeg synes, det er fantastisk til alt :) Jeg har altid et ret så stort lager af vaniliestænger i køkkenskabet - på den hylde, hvor jeg opbevarer alle mine 'bage-ting' - og som er så proppet, at jeg altid er i fare for at få noget i hovedet, når jeg åbner skabslågen. Men man ved jo aldrig hvornår man lige står og skal bruge vanilie - jeg har bare mere ro i sindet, når jeg ved, jeg har rigeligt med vaniliestænger til en rainy day :)

Hjemmelavet vaniliesukker tager 2 min. at lave og er skønt at have stående - jeg bruger det altid i te. Man kan dårligt kalde det en opskrift, når man bare skal vælte to ting i et glas, men jeg har skrevet ned hvordan jeg laver og holder mit vaniliesukker-stash ved lige.





2 kommentarer:

  1. Hvordan laver du billedet med opskriften ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bruger en gratis app der hedder Textcutie. De har et udvalg af baggrunde, men du kan også bruge f.eks. wallpaper apps og bruge deres baggrunde - det gør jeg - Picspeed HD wallpapers og Backgrounds HD er gode.
      Glæder mig til vi ses og rigtig kan snakke blogs :)

      Slet