lørdag den 5. oktober 2013

Nyt hækle-projekt - Breaking Bad tæppe

Jeg er lige begyndt at se Breaking Bad...og ja, jeg ved godt, at jeg er noget sen til at hoppe med på den serie - især nu da sidste afsnit lige er løbet over skærmen :) Men bedre sent end aldrig...tænker jeg. Jeg kan ikke lade være med at lægge mærke til de hæklede tæpper, der er en fast del af inventaret hos White-familien - og især det på sofaen i orange og brune nuancer - meget 70'er retro, men jeg elsker det :) Og nu har jeg tilfældigvis de farver liggende, så jeg har lige besluttet, at det bliver næste hækle-projekt...og jeg glæder mig til at komme i gang.


Det er et kæmpe granny square, der starter i midten og så arbejder man sig langsomt ud af.  Jeg skriver et nyt indlæg, når jeg går i gang, hvor jeg forklarer hvordan man starter - jeg glemmer altid selv, hvor mange masker man slår op osv. når man starter med ringen i midten :)

Hvis du vil læse de andre indlæg, jeg har skrevet om dette projekt, - og se det færdige resultat - så er de alle samlet her under Breaking Bad.

If you want more info on this blanket, check out my Ravelry page here: Marielouisew
Or use the Breaking Bad link above to see all blog posts on this blanket - and see the final result.

Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar