torsdag den 17. oktober 2013

Hygge og en stor kop te


Hygge og te går bare hånd i hånd, synes jeg. Måske ikke så meget om sommeren - ihvertfald for mig - men nu hvor efteråret har meldt sin ankomst og det bliver koldere og koldere, så elsker jeg en god kop te. Og især te fra Perchs The er jeg vild med. Først var det deres grønne aroma-teer jeg faldt for, men nu er jeg også begyndt at drikke sort te...go figure. De har et imponerende udvalg og jeg har altid svært ved at vælge :) Men her får du nogle af mine yndlingsteer lige for tiden...



2 kommentarer:

  1. Jeg er også en glad thedrikker (og lidt cola ;-). Hvor er de dåser dog fine. Er det nogen man køber med the inden i eller hvordan og hvad har du givet for dem?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camille. Jeg er også vild med dem - har vist snart hele sortimentet ;) De koster 25 kr. pr stk (uden te) - og du kan købe dem på Perchs hjemmeside. Fragt er 30 kr. uanset hvor meget du køber og hvor meget det vejer.
      Hvis du bestiller, så prøv også 100 g af deres grønne japanske bambuste - den er fantastisk :)

      Slet