mandag den 14. oktober 2013

Garn til Breaking Bad tæppe

Her kommer lidt garn-info til mit Breaking Bad tæppe. Da jeg kun har været i gang et par dage, er det endnu for tidligt for mig at sige, hvor meget garn jeg kommer til at bruge - især da jeg ikke følger en opskrift. Men jeg regner med 400 - 500 g af hver farve - men så bliver det vist også et pænt stort tæppe :)
Jeg skal selvfølgelig nok opdatere, hvor meget garn jeg bruger, når jeg er færdig med tæppet.
Garnet jeg bruger til dette tæppe er fra Red Heart Yarn i USA. Jeg bestiller på deres hjemmeside - fragt er ikke særlig dyr, men dansk moms og især Post Danmarks klækkelige gebyr, når pakken kommer ind i landet, er lidt pebret. Men jeg tror nu stadig det er billigere end meget af det garn, man køber herhjemme. Og så har Super Saver serien over 100 farver at vælge imellem - fantastisk når man planlægger kommende projekter :)


Hvis du vil læse de andre indlæg, jeg har skrevet om dette projekt, - og se det færdige resultat - så er de alle samlet her under Breaking Bad.

If you want more info on this blanket, check out my Ravelry page here: Marielouisew
Or use the Breaking Bad link above to see all blog posts on this blanket - and see the final result.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar