torsdag den 24. oktober 2013

Så langt, så godt




Nu har jeg hæklet 36 rækker og brugt 640 g garn på mit Breaking Bad tæppe og er cirka halvvejs. Jeg tror det muligvis går hen og bliver mit nye yndlingstæppe :) Samtidig har jeg lige set sidste afsnit af Breaking Bad - lidt vemodigt, at det nu er slut, for hold op det er en fed serie - den kan kun anbefales hvis du ikke ved hvad du skal se de mange kolde vinteraftener, der venter os! Når jeg er færdig med tæppet, så skriver jeg ned præcist, hvor mange gram garn jeg har brugt og hvor mange rækker af hver farve, jeg har hæklet, - så det er nemmere at planlægge hvis du også har lyst til at hækle et lignende tæppe.

Hvis du vil læse de andre indlæg, jeg har skrevet om dette projekt, - og se det færdige resultat - så er de alle samlet her under Breaking Bad.

If you want more info on this blanket, check out my Ravelry page here: Marielouisew
Or use the Breaking Bad link above to see all blog posts on this blanket - and see the final result.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar