søndag den 19. januar 2014

Opdatering på mit farverige tæppe af garnrester

En lille søndagsopdatering på mit tæppe af garnrester. (Læs blogindlæg om det her og her og se det endelige resultat lige her)
Det er gået meget hurtigt med at få hæklet mine firkanter - godt hjulpet på vej af januar-vejret, der har sørget for ekstra hygge indendøre - som jeg har tilbragt på sofaen med gode film i fjernsynet og mine hæklerier på skødet.



Jeg er næsten færdig med firkant nummer 20 - hvilket bliver den sidste firkant. Jeg er nu ved at løbe tør for en del farver - og jeg synes ikke, der er nok tilbage til en ekstra 5 styks hvis jeg stadig skal have en stor variation af farver. Så snart er næste skridt at sy alle ender ind - hver firkant har 20 løse ender - og med 20 firkanter, så får jeg det til 400 løse ender - puha. Men jeg tager en firkant af gangen - og så bliver jeg forhåbentligt færdig - om ikke alt for længe :)


Derefter er planen at sy dem sammen - ved endnu ikke om det bliver med tråd eller garn - gode råd modtages meget gerne. Og til sidst forestiller jeg mig at slutte af med 3 eller 4 granny stripes hele vejen rundt om tæppet - med nogle af de farver, jeg har en del garn tilbage af. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar